söndag 20 mars 2011

Hello hey

Jag har haft en liten bloggpaus nu på nästan två veckor. Usch, det har vart så mycket att göra de senaste veckorna att jag nästan e lite trasa nu.. Men tack och lov är allt iaf klart med examensarbetet :D Så på tisdag har jag min första riktiga lediga dag! Känns coolt och väldigt vuxet. Har jobbat en vecka på nya jobbet nu också och jag tror de blir riktigt super!

Annars håller på och småflyttar lite varje dag. Jag bor nog i lägenheten men det är väldigt spartanskt ännu. Men det går bra, jag har det viktigaste så ja klarar mig :)Det är väldigt skönt när man jobbar kväll (och sen har morgontur efter det) att bara kunna promma hem på 10 minsa och sen gå och sussa :)

Min lördag började med morgonskift och sen for jag och simmade med family och nu har jag suttit och läst ikapp lite bloggar. Ska snart ta tag i lite ekonomistuff och sen sussa, myys med sovmorgon imorn också! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar