torsdag 19 september 2013

Glädjechock

Helt otroligt! Idag var jag så himla trött, lallade runt i pyjamas halva dagen och orkade verkligen inte göra nått vettigt alls. Råkade kolla mailen och såg att jag fått nått mail om nån antagning och det visade sig att jag fått en plats, i Uppsala på vidareutbildningen med inriktning anestesi :D Hur kan man ha sån tur!! Det är ju min dröm sedan många år tillbaka :D Jag är verkligen överlycklig nu! Men de vart stressigt sen, fick hoppa ur pyjamasen och börja planera :) Har packat en väska redo för söndag iom att jag ska jobba nu fredag-lördag och inte kommer ha så mycket tid på söndag. Och på måndag ska jag vara på plats! Så nu gäller det att försöka lösa boendefrågan bara :)

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull :) Hoppas du hittar nåt boende snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaw, tack! Det känns verkligen otroligt stort :D Joo, det skulle verkligen vara skönt att veta att man har ett boende för terminerna fixat. Men förhoppningsvis löser det sig :)
      Kram

      Radera