fredag 8 oktober 2010

Höstisch

Whiuueeey, åå vad skönt det är att riktigt få sova ut =) Jag känner mig mycket gladare, piggare och fräschare efter att jag ha sovit ordentligt i natt! Huvudvärken och alla neggiga tankar är som bortblåsta.

Nu ha jag precis kommit hem från en heldag på stan med Björkis och Jossan :) Riktigt nice! Å middag på Donkisch +++ =D Tyvärr e mitt b-kort lite lesset nu bara :/ Köpte bl.a. en ny vinterjacka, halsduk och mössa. De börjar bli kyligare här nu och det varmaste jag har är en läderjacka, :S , så de va ganska nödvändigt.

Nuu har jag börjat lyssna på julmusik :) Det är nog det myysigaste med hösten, när julmusiken kommer på. Mina stämband är alldeles trötta, heees :D

Btw, dagens bästa var iaf när vi skulle köpa lite dricka och Björkis hade glömt legget hemma.

Kassapersonal: Har du legitimation?
Björkis: Joo-o, vänta lite. (gräver frenetiskt i kortbaggen, radar upp alla kort på kassan) Hmm, jag måste nog ha glömt det hemma i väskan jag hade då jag var ut på krogen i lördags. (här står jag och Jossan och småfnissar över Björkis uppenbara jag var juu uut i lördags, hint hint)
Kassapersonal: Hmmmmmm

Soo, dagen och mina nya höst/vinterkläder i bilder















Hmm, tyvärr syns inte Jossan nånstanns på bilderna :( (Hon och Björkis vägrade bli fotade vid fula statyn så sen blev de inge mer fotograferande.. Men Jossan har lovat poosa vid statyn sen på lördag istället så de e luugnt ;D )

4 kommentarer:

  1. oooh, I <3 din jacka, såå fin!! kram, snuusie

    SvaraRadera
  2. Ooo, thanx Snusan <3 Jag gillar den också skarpt och den är välbehövlig nu redan för här uppe börjar de bli kallt :S Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa det kan jag tro den är!! letar febrilt efter jackor själv nu så, idag var det kuligt som attan!

    SvaraRadera
  4. Gå till JC, därifrån e min snygging! <3

    Puss

    SvaraRadera