söndag 17 april 2011

Va till SWE igår med Muen och M. De va riktigt nice! Vi var på en endags bussresa för att se Romeo och Julia musikalen. Åå, va bra den var! Såg på "Jakten på Julia" då när de gick på tv och blev efter de riktigt sugen på att se musikalen. Nu hade vi turen att få se den sista föreställningen. Hann med lite shopping också, NICE! Jag har inte vart i Stockholm på så himla länge så det var superfun att va där igen. Men det är en liite annan takt på där än när man strosar på Torggatan, haha :D




Måste bara klämma in en bild på den urgoda kräftstjärtssalladen jag åt igår :P


Tyvärr har jag haft oturen att bli lite krasslig , buu.. Så jag har sovit största delen av den här söndagen. Men sova är ju super de iaf! Hoppashoppas jag känner mig piggare imorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar