söndag 29 maj 2011

Ahhg, vilken seg söndag det har vart alltså! Har typ bara legat på soffan och ätit godis och ostbågar. Jag och Muen såg på Crossroads idag, vad jag älskar den filmen!! Nu känner jag mig sjukt sliten, tuff kväll igår alltså. Dansade styrdans och har visat kycklingfileerna för everyone. Det är svårt att bära upp en axelbandslösklänning med stil ;) Jaa just de, jag ser tydligen ut som 19 också, max 21, fick höra det några gånger igår. Jaja jag ska bättra mig till nästa gång!

Haha, men kvällens bästa måste ju lätt vara min konversation med random finne på finska i hallen (innan vi gick hem), men hoppas ingen hörde. Det bästa med Åland var enligt "finnen" fiskelyckan och kvinnorna. Haha, LOL! Hoppas han hade fiskelycka sen då. Men det är kul att prata lite finska emellanåt, händer inte ofta nuförtiden.

Nuu ska jag vila lite och läsa lite. Imorgonbitti ska jag räkna läkemedelsräkning så det ryker om det innan jobbet. Har en kurs på tisdag som jag bara måste fixa!!

Nattisnattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar