fredag 23 mars 2012

Just typiskt..

Uhuu, ligger i soffhörnet och e skakis :( Of course ska man ju drabbas av säsongens elände --> vatsatauti :( :( MegaBuu!! Nåå ska väl inte klaga alltför länge då de enda symptomen jag har nu e att jag e svag och så förståss en rejäl huvudvärk på de. Kunde vart värre. Jobbigt läge bara, är jättehungrig men vågar inte äta hur som helst ännu.
Började må illa igårkväll och imorse vaknade jag süpertidigt och mådde riktigt illa. Hatar verkligen springandet mellan wc och soffa när man e helt färdig. Det var bara att ringa jobbet sen och ta lite sjukledigt:( Har spenderat hela dagen i soffan och försökt vila och piggna i. Som tur känns de ju iaf bättre än imorse :/

Nåå, nog om det! Igår var jag till frissan och fixade håret lite, första gången sen november så tio cents utväxt bort, läth alltså! Men nu e de snyggt igen, kallt blont som jag vill ha det, jeei!

Nu ska jag ta en liten dusch och sen försöka peta lite mat i mig så de blir nå folk av mig igen :S

2 kommentarer:

  1. Åh nej Lo, inte roligt :( Kryis! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackis <3 Himla taskig tajming också :( Då jag egentligen skulle jobba hela helgen och sen åka till Åbo på söndag. Har kurs där måndag och tisdag. Men det känns bättre nu så det borde ordna sig :)
      Kram

      Radera