söndag 23 september 2012

+/-

Åå, asså det här är så plågsamt min förkylning blir inte bättre, jag kämpar med min vårdplan som har deadline ikväll, sen när den e klar då kan jag inte njuta och ta de lugnt utan då ska jag börja med nästa arbete. Varför ska jag alltid studera så mycket :/ Å varför alltid dessa arbeten med evidensbaserade artiklar >:( Nååja, har ju dragit de här på mig själv. Så ska fixa mej ur det också.

Nu några fina halmstrån:
* min klassis väckte mig imorse (klockan var halv tolv men iaf) och sa att resultaten för läkemedelsräkningen kommit och yeepp, Godkänd :D
* fältstudierna börjar på tisdag så jag kanske hinner bli frisk
* fältstudierna är på Anestesin!! Whiuu <3 Ser framemot det så mycket :D :D
* O. berättade att jag visst kan se huippumalli haussa, så jag har sett två avsnitt, och kan följa resten sen
* jag har ätit godis typ konstant hela helgen :) Bäst var Delicato kokosbollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar