fredag 20 februari 2015

Boknörd

Just nu kan jag inte få nog av att läsa :) Har ju alltid älskat att läsa, men de senaste åren har jag inte riktigt hunnit med att läsa böcker då jag läst så mycket för studierna. Skrev i mina nyårsguidelines för 2015 att jag ska läsa minst två böcker i månaden och när jag sen väl började var jag fast <3 

Har besökt biblioteket gånger flera senaste veckorna, så nu har jag typ en liten biblioteksfilial hemma hos mig, lolz! Är typ helt addicted, <3 bibliotek! Det "temat" jag har haft nu är människors livsöden, att det är verklighetsbaserade böcker/biografier :) 
Men det har nog slunkit med någon skönlitterär bok också :) Det är så otroligt mysigt och rogivande att läsa nån timme varje kväll. 
Imorgon ska jag returnera den ena bunten så någon annan också kan läsa dem :) Lånade min första e-bok i tisdags också #feelingextremtmodern och läste på paddan. Det funkade super förutom att man bara får låna en åt gången och sen måste vänta åtta dagar innan man får låna en igen.. Hallå liksom, wtf :(

Någon som har något boktips? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar