söndag 30 augusti 2009

SommarTupla

Jag gav just pappa min sommarTupla =) Det är en Tupla som följt med under sommaren, när jag vart ut eller på nån utflykt. . Jag har haft med den just in case jag sku bli hungrig eller nått. . Den e säkert lite mosig kan jag tänka mig :S

Bilen är lämnad på vinterförvaring, å tur är det att den får stå under tak! Men lite vemodigt e d allt när man lämnar iväg den för då vet jag säkert att sommaren är slut :(

Var på konsert till Breidablick idag. . Så härligt med människor som kan sjunga!

Och det som jag har kvar att göra nu är allt packande, jag är nog tvungen att göra om det :( Min resväska är för liten så allt ryms inte och jag måste tänka om lite om jag vill ha allt med mig :S Maybe sätta lite stuff i ännu en väska, lite jobbigt bara att hålla reda på massor med väskor :/ Min klädhög som attackerar väskan men som ändå inte lyckas ta sig in :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar