måndag 31 augusti 2009

Resyra

Okej, nu är allt packat och jag har vart på fysioterapi. . Jag har köpt tågbiljetten och gjort alla andra ärenden jag behövde göra på stan. Får se om det blir nå mera Åland i höst, blir jag här en längre peridod så blir d lite mera behandlingar för foten, men får se . . Just nu känns den faktiskt bra, lite mindre spänd och så =)

Köpte lite musik och filmer :D Så nu har jag sysselsättning på färjan! Bl.a. Absolute Music 61 <3 Ska lyssna på musik och försöka läsa en bok som jag tror jag har användning för i mitt slutarbete.

D hade blivit nått strul m mitt kort, så den täckningsreserveringen jag hade på mitt konto var fel :/ Fast d stod i butiken att kortet inte fungerade så ''betalade'' jag ändå för allt varje gång. Men banken lovade reda upp hela historien så jag hoppas att det ordnar sig. Tydligen var jag inte den enda som hade råkat ut för d här heller :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar