lördag 19 december 2009

December stuff

Var ett tag sen. Det har vart så himla mycket nu senaste tiden så =) Men iaf, lämnade Uppsala den 10 december på morgonen och åkte hem till Åland för att mellanlanda lite och packa upp. Sedan på kvällen bar det av till HKI med nattfärjan. Det var únderbart att vara tillbaka i Helsingfors, älskar den stan! <3 På fredagen gjorde jag lite småärenden, vaxning och en massa skolarbete huuuh! På kvällen for Mu och jag till isparken och skrinnade, supermysigt!



På lördagen var det julfest :D Supernice! Sitzmaten var helt otroligt god! Mumma! Sov bort halva söndagen sen :P På kvällen var jag till domkyrkan och tittade på kröningen av Finlands Lucia :) Det var verkligen mysigt. Jag måste verkligen se ett Luciauppträdande varje år, beroende!

Lämnade in alla praktikutvärderingar och den skriftliga uppgiften på måndagen. Skönt att få det fixat innan jul :D På kvällen tog jag färjan mot Åland, fick värsta fina hytten också :D Jag tänkte jag skulle äta billgt så jag gick till cafeterian och åt (fast jag egentligen ville ha en hamburgartallrik) Men iaf då såg jag värsta fina kakbiten som jag bara måsta köpa och sen köpte jag massor med köttbullar och mos. Så allt landade på 17,52 €, shit liksom då kunde jag ha ätit hamburgartallriken istället :/

Här hemma på Åland så har jag gymmat (köpt nytt 10 ggr´s kort), har faktiskt vart på core en gång också, vart på fysioterapi och städat massor.

Köpcentret i Arabia, fint med julpynt =)


Nu ska jag ordna jul! Puss ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar