onsdag 23 december 2009

I feel it in my fingers, I feel it in my toes

Jag har sån julmyskänsla =) Har julstädat färdigt nu och supermegatomtepyntat huset med varenda tomte jag kunde hitta :D Så nu är jag såå redo att fira jul!

Granen i år blir en i plast men jag vet att det kommer bli toppen bara den blir klädd =D Ska bli skönt att slippa jaga barren som en galning runt huset. Idag lagade jag och brorsan köttbullar och tadam trumvirvel en "sås" till köttbullarna. Får se vad d blir till :P Köpte HK´s prinskorv på Mathishallen :) Har skenat runt i butikerna och letat så det var en lycka att äntligen hitta den traditionella korven! Mina absoluta måsten på julbordet är kålrotslådan, köttbullar och prinskorv.

Då jag var i Uppsala så köpte jag en julklapp till mig själv ;P En iCurl så jag ska testa den imorgon. Hoppas hoppas den är bra! Det är så fint med lockigt hår och när man inte har som Mu måste man fejka!

Hoppas ni alla har en jättemysig jul! *<:-) Kram

Om någon är pulkåkningnssugen är det bara att höra av sig! :D Superfun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar