måndag 6 juni 2011

Byggare Bob

Idag byggde jag ihop mitt skrivbord Jonas. Börjar kunna mina IKEA-möbler utan och innan nu. Tuusan när jag skulle vända det på rätt alltså, det var nära att jag skulle haft skrivbordet till hälften i kylskåpet. Sen packade jag upp två lådor kläder och insåg att de inte ryms in mer i garderoben, buue :( Jag skulle behöva åka till IKEA eller nått och köpa minst två klädställningar till och typ tusen galgar.. Men det var så himla kul att återse mina kläder (hittade mitt ByggareBob-linne från Cypern)!! Nu tror jag att jag har de mesta i klädväg genomgånget!

Har två lediga dagar ännu att njuta av så det är super! Blir nog plock i lägenheten, ut till Saltvik och hämta mera grejjer och gym =) Skaffade sommarkortet förra veckan så ska passa på och använda det så ppa sjunker ordentligt!

Nee, usch nu e klockan så mycket igen:S Nu sussa så nattis!

2 kommentarer:

  1. KappAhl har ju alltid en massa galgar de vill bli av med! Iofs är de plast och inte så bra för kläderna, men ändå :) Man kan ju byta ut sen undan för undan med fina träglagar...

    SvaraRadera
  2. Ooo, tack för bra tips! :D

    SvaraRadera