fredag 10 juni 2011

Godmorgon

Vilken härlig sunny day!! Tyvärr e ju jag lite sjusovare (och mer än det, en elvasovare typ) Så jag har legat på soffan och läst Hbl och Ålandstidningen plus att jag råddat med en massa mail. Sitter och petar i mig lite frukost här samtidigt. Ska stämpla in på jobbet om en timme ungefär.

Igår efter självstyrelsefirandet så hade jag lite långtråkigt så jag passade på att raka benen och BUSa lite. Tihi, nu lite mer solorange än tidigare. . Sweet! Blir nog ett nytt varv med BUSen i helgen tror jag.

Måste bara nämna den goda tårtan vi åt igår nere på stan igår! Mumma alltså, jag älskar tårta!! Som tur verkar det som det blir en del tårta den närmsta tiden :D



Satt med snyggbrudarna Ankan, Naemen, Jancen och Muen på gräset igår och chillade en stund efter cakeätandet :) Hade värsta fina view:en över flaggorna och fina vita huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar