tisdag 15 januari 2013

Det nyttiga livet

Jajja, de nyttiga livet startar nu! :) Minus träning då för jag e ännu förkyld så de får vänta lite. Igår shoppade jag nyttig mat för 520 kr så kylen är nu proppad med frukter, bär, kvarg, ägg, spenat, quorn och så vidare. Idag drog jag ner en sväng på stan och inhandlade järnsaft och Omega-kapslar.
Laddade ner Shape up appen också tänkte att de skulle va kul och veta hur mycket jag äter varje dag, om det är tillräckligt alltså. Men när den påstod att min frukost var hälften av min "tillåtna" kalorimängd per dag och kycklingsmörgåsen andra hälften blev jag liite paist. Hallå middag och kvällsmål på 50 kalorier eeh ett glas vatten då eller.. Nee, jag hoppar nog shape up :)
Kolla på söta fisken på Omegaburken, tiihii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar