torsdag 31 januari 2013

Some me-time

Idag blev det tidig väckning och artikelsökning för d-uppsatsen. Nu har vi iaf lyckats hitta artiklar och sparat ner dem :)
Hela eftermiddagen föreläsningar och sen snabbt hem och byta om till gymkläder. Dagens pass blev core :) Efter träning det bästa av allt, bastu <3 Testade min nya scrubkräm från Lumene. Så himla skönt! Dessutom ensam i bastun så jag fick chefa över ångan ;) Jag älskar att sitta i bastun, kasta på like crazy och sen bara sitta i hettan och lyssna på knäckandet och knäppande från spis och trä och bara lägga bort alla måsten ett tag. Hemma passade jag på att ta ett fotbad, ta hand om mina fötter ordentligt och byta sängkläder :) Cant wait to go to sleep!
Bilden är från väggen i mitt rum här i Linköping, fina tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar