lördag 22 juni 2013

"Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla"

I tisdags när jag nervös åkte till jobbet så svängde Postens lastbil framför mig med just de citatet på skåpet. Väldigt fascinerande iom att det säger rätt mycket om hur det är att vara till sjöss. Iaf ett litet tag sen update sist! De har vart väldigt hektiskt, mycket nytt och jag har typ jobbat, ätit, sovit och tränat lite när tid funnits. Lustigt ändå hur fort man får in den rutinen att det är det som gäller den här veckan.
Firade midsommar ombord och det var riktigt trevligt med mat och lekar, sen blev det tidigt i säng. Och imorse hann jag träna innan jobbet :) Ha ju fått två nya träningsprogram vilket är jättekul :D Så jag känner mig very pepp!
Nu blir de ner till hytten och sova :) Hoppas ni alla har en riktigt fin Midsommardagskväll <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar