tisdag 11 juni 2013

Just have to..

Jag måste bara få visa klänningen jag hade på "examensmiddagen" förra onsdagen. Även fast jag inte fick min examen nu utan får vänta ännu en tenta på den så ville jag vara examensfin, så då va de här chansen att fira det :)
Shoppade den när ja va i Heskin och kollade på håki med Jussi och Jossan. Å jag e jätteförtjust i den klänningen alltså, mina klassisar sa att den e en Barbiedress och, haha, den e nog så rosa och fluffig! Ett bra köp säger jag och jag hoppas få ha den igen :)
Bilderna jaa-a, de e tagna mitt i natten efter examensmiddagen med timecam, I say no more. Night!



2 kommentarer:

  1. Den är verkligen söt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaw, tackis :) Hade ju bra smakråd med mig vid inköpet :) Haha, känner mig som nå femåring som vill gå runt i finkläningen jämt, men jag har så svårt att inte gå å ta på den! Himla trevlig med fina klänningar, så tur att vi har sommar nu så kanske jag får användning av den igen snart!
      Kram

      Radera