lördag 31 augusti 2013

Funderingar

Har haft en del att fundera på under veckan som gått.. Har en helt oplanerad höst att fylla :) Det är så mycket jag skulle vilja göra men svårt att bestämma sig!
Ett alternativ skulle vara att jobba, men med vad och var?
Jag har ju sökt utbildningar och blev reservad. Sökte en kurs som personlig tränare och är antagen. Mailade dit för att höra om jag ännu hade platsen kvar då jag inte meddelat om jag ville hålla platsen eller ej. Haha, och de svarade med att registrera mig på kursen, lol hjaalp! Så nu måste jag bestämma mig vad jag tänker med det och om jag har råd! Kanske en hederlig +/- lista skulle vara på sin plats..
Nån som har några fina och kloka tips att komma med?

3 kommentarer:

  1. Vad du än väljer så kommer det att bli bra :) och det du inte väljer just nu går att göra senare. Ibland är det ju just stressen i sig som gör valet svårt, som råddar till det i huvudet på en, för oftast vet hjärtat vad som är rätt att göra. Flumflum, styrkekram från Helsingfors! Ps +/- lista är alltid en bra början <3

    SvaraRadera
  2. Prova gör en +/-lista och se vilka alternativ som det känns som du vill välja trots att de inte fått så många plus. :) Det sägs ju att man ska skriva såna och sen kasta dem i papperskorgen, men de ger säkert en bra chans till funderande i alla fall! Alla alternativ leder säkert till nånting bra, det är omöjligt att veta i förväg hur det kommer bli så det är bara att prova :)

    SvaraRadera
  3. Jaa, det är verkligen svårt att veta vad man vill och sen när man vill så mycket blir det ännu rörigare! Tror och de här med stressen över att välja nåttsom gör det svårt.. Sen e jag ju så rädd att fatta ett beslut och vantrivas med det och ångra mig men sen stick to it bara för att man valt det liksom.. Jag trodde faktiskt att jag skulle kommit på en lösning under denhär veckan men måste nog tänka lite till.. :P Puss & tack för råden! Ska stolpa upp en -/+ lista :)

    SvaraRadera