måndag 12 augusti 2013

Med moln under fötterna

I lördags var ju jag till stan och till Sportcenter för att köpa nya länkaren. De gamla jag har är typ fem år gamla och har nog vart med under åtskilliga lenkkin och happenings! Man ska ju ju inte ha länkaren så länge men paret jag köpt här i mellan var så sjukt kass kvalitet så jag var tvungen att kasta dem och återta de gamla i bruk igen. Men nu e jag lycklig ägare till ett par Asics :D Bästa märket enligt mig, mina förra har ju hållt en evighet och jag har använt dem mycket!

Såg iaf dessa i tidningen och blev helt såld :) Sen att jag fick grymt bra service i butiken var ett stort plus, jag lärde mig en hel del om länkaren och mina fötter!
Tog skorna på en långprommis idag och de var helt super, lycka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar