lördag 7 december 2013

Meekend <3

Whiuu!! Jag har en meekend!! Så skönt :)) Jag valde att stanna i Uppsala denhär helgen då jag rest hem tre helger i rad nu och det tyvärr sliter en hel del :( Det är otroligt mysigt att få komma hem och vara med familj och vänner (och tyvärr har jag inte ens hunnit träffa alla pga att jag oftast sitter hemma och läser), men resandet alltså.. Iaf har den här veckan vart crazy!! Två tenter, måndag och fredag; en presentation, tisdag; och ett nytt case som ska vara klart tills på måndag! :/ Har bara caset kvar att fixa nu! Plus att vi börjat skriva på en skoluppgift vi vill ha klart innan jul så man slipper jobba med den då :( Annars måste vi göra den typ 23,27,30 december! Lite dålig stil av skolan tycker jag :O

Igår hade jag som sagt tenta i vetenskaplig metodik och så började vi med grupparbetet och satt med de i nå fem timmar. På eftermiddagen drog jag till gymmet och körde biceps/triceps/mage. Det är ett favoritpass =) Efter det firade jag Finlands självständighets dag för mig själv :) Lagade tacos, prottemuffins och hade också dagen till ära köpt salmiak-choko mandlar :D Firade alltså med att äta :D 

Nu har jag haft en lång sovmorgon och ätit storfrukost så jag är redo för en dag på stan :) Ska försöka hitta nått fint att ha på mig till konserten nästa helg!


Tacos <3 Nötfärsen ligger nånstanns där under :)) Kryddade själv också, så himla enkelt och mycket godare!
Prottemuffins & salmiak-chokomandlar och tillsist min mega frulle :)) Tjuvstartade imorse med de överblivna mandlarna från igår :P Så mätt e jag nu :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar