måndag 7 april 2014

Inget särskilt

Nu var det ett tag sen igen :) Men tiden går så väldigt fort! Om två månader kommer jag flytta ut från min lägenhet här i Uppsala, kan knappt fatta det! Bäst att passa på att göra allt man vill göra så länge man bor här! Ikväll ska vi i klassen gå ut och äta på en mysig pub :) E så sugen på en torr & kall äppelcider meen ska nog avstå ännu ett tag!

Kom just hem från skolan. Har tre dagar skola nu och sen är det examensarbetet som gäller :) Weird! Iaf så var det crappigaste vädret idag och jag tog på mig mina tygskor å vårjacka :( Så nu e jag blöt och kall, burr.. Som tur fyndade världens finaste mössa i torsdags när jag bdayshoppade :) med fleecefoder <3 Älskar mössor alltså, men börjar ha en rejäl samling nu! :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar