fredag 11 april 2014

På väg hem

Oj, det känns helt fantastiskt! Nu är allt avklarat förutom examensarbetet då, men så skönt att bara få ägna sig åt det! Nu är jag påväg hem, på "påsklov". Kan såklart inte ta ledigt ännu, men eftersom vi jobbar med examensarbetet ska jag granska artiklar hemifrån :)

Har vart rätt mycket i skolan denna vecka, har haft tre presentationer, två i grupp och en solo. Det är verkligen det värsta jag vet! Va så sjukt nervös idag när jag skulle ha min solopresentation, men fick sen nån knäpp mitt i allt och pratade som jag skulle vart värsta experten :P Min lärare sa sen att det var en bra presentation så då blev jag glad :) Jobbade flera timmar med pp:n igår och lyckades förstöra ett foto :( Så tur att de gick bra ändå..

Hoppas iaf verkligen få träffa familj och vänner som jag inte sett på hur längesen som helst :) Ska va sjukt flitig vissa dagar har jag tänkt, så jag sen ska kunna vara ledig :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar