tisdag 1 september 2009

På plats igen

Jeei, nu e jag på plats i HKI igen! Luv stan och lägenheten <3 Känns riktigt bra att vara tillbaka =)

Tågresan gick såå segt idag :S Båtresan gick däremot snabbt, lyssnade på musik, såg på film och genre ordnade all musik jag har på datorn också så d tog ju lite tid. . På väg in mot Åbo var det en liten segelbåt som kantrat, och nån stackars människa som försökte vända den på rätt. Å faktiskt, jag tror han lyckades få den på rätt igen.

Köpte en ny rouge och rougeborste på färjan. Min gamla har gått i små bitar så den va bara att kasta :/ Hoppas den här e lite tåligare :P

Nee, nu sussa *<:)
Imorgon ska jag fixa busskortet och nytt läsårsklistermärke till studerandekortet. . Sen blir d nog storstädning och att packa upp :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar