tisdag 23 februari 2010

Lång väntan!

Jag vill bara veta nu nu hur det har gått med min plan :/ Pratade med en kompis ikväll som sa att man borde få veta imorgon. Fast jag fick tidigare höra att jag helt säkert skulle ha svar nu på måndag. Så hoppas hoppas att jag får nå svar imorgon så att jag kan planera lite.

Jag ska hem till Åland snart, har ett besök till tandhygenisten inbokat. Iiiik, scary. Det är läskigt att ligga med munnen öppen och ha någon som gräver runt där :( Ska försöka hinna träna lite på Åland också då jag har massor! med oanvända träningsbiljetter som går ut. Stress.

Hade en helt supermysig nice långweekend i Vasa (trots kylan). :D Måste såklart shoppa lite :P Tyvärr har jag inte bilder på alla mina inköp ( = min festoutfit som jag hade på Emmelies födelsedagskalas). Men jag fyndade ett par kanonfina skor, tadaa

Klackarna är höga, haha, om jag någonsin lär mig gå snyggt i dem så ska jag använda dem! De har dessutom ingen platå så man går på tårna.

Haha, det här var första gången som jag festade i tjockbyxor, alltså ja gick till och från krogen i dem. D va åtminstone inte kallt iaf :D Jag hade en superrolig kväll och det är alltid kul att festa på ett nytt ställe. Tack Emmelie för att du ordnade en superkul fest ;D

Nu blir det nog lite te och knäckesmörgås, går inte att sova hungrig! Om jag är frisk imorgon så ska jag testa skidorna pappa tog hit. Hmm, var ett tag sen jag skidade så spännande kommer det att bli :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar