lördag 13 februari 2010

Supermysig lördag

Idag blev det second hand shopping på stan :) Jag, Anna, Mu, Vickan, Naemi och Jancz skenade mellan UFF:arna :D Jag fyndade ett supersnyggt ormbälte och två pälsar. Sen tog vi lunch/middag på Donken och en fika på Café Esplanad efter det. Riktigt nice! Åt världens största fastlagsbulle på cafeét!!

I say WOW och ger er en bild ;D


Vi tog även ett varv in på Spirit Store och där fastnade jag för ett på ormmönstrade leggins, som jag sedan bara måste köpa!
Sätter in pix på mina second hand fynd :)

Snygga ormbältet


Den superfina mörkbruna pälsen


Oversize päls


En riktigt lyckad shopping dag sas.
Sitter och väntar på pappa som borde komma hit när som helst nu och imorgon blir det Tallinn :) Jeeei!

1 kommentar:

  1. Ja, det var en så fin lördag <3 Tänk vilken tur att vi kom undan så billigt på UFF. Då kan man unna sig mer och dyrare fika. Nästa gång ska jag ta ett muffins tror jag.

    SvaraRadera