torsdag 11 februari 2010

Väntan. .

Nu är det bara för mig att vänta :) Jag har skickat in planen för mitt examensarbete till de som ska godkänna/underkänna den. . Iiik! Nervöst, men skönt att den äntligen är inne! Måndagen den 22.2 borde jag veta hur d ha gått. Jag har suttit med planen nästan varje dag i typ tre veckor, så det känns lite tomt nu. .

Jag ska fylla väntan med:

att läsa böcker - gjorde ett besök till Tölö bibliotek nu ikväll och kom såklart hemsläpandes med halva biblioteket =D Massor med biografier. Det är så intressant och berikande att läsa om andra människor liv och upplevelser :)

att träna - jag ska åka skridskor, gå på core och pump och så vidare. Haha, jag deltar i Ålandstidningens motionstävling så jag vill ha många streck på mitt motionskort! :D

en snabbtur till Tallinn :) Jeei, jag ska dit en riktig kortis med pappa men det ska bli kul med lite miljöombyte och att få åka lite färja.

att "provjobba" - jag har varit på intervju till ett äldreboende och ska dit två gånger nästa vecka :) Sen får vi se.

Jag tror jag kommer ha en riktigt bra och spännande vecka framför mig :) Sen finns det massor med andra saker jag gärna skulle klämma in, t.ex. ett biobesök. Mu och jag har talat länge om att gå och se Avatar. Har tyvärr hört av alla som sett den att man får så ont i ögonen av 3D-glasögonen 8S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar