måndag 24 januari 2011

Jag vill också ha ett badkar :(

Åå, vad jag vill bada badkar!! Tittade just på "Rum för en stjärna" där Marie Serneholt fick ett supermysigt badkar i sitt rum. Avundsjuk!! Känner verkligen att det precis just nu skulle vara helt toppen att krypa ner i ett badkar och bada lite.. (en jacuzzi sku ju va helt bättre men jag är realist och nöjer mig med att drömma om ett vanligt badkar) Hahahaha, förra veckan då jag & pappa var på Sparis passerade vi värsta megabadbaljan i en av gångarna, kanske de sku va nått. Om jag lämnar benen utanför ryms nog hela jag i :P

Mitt examensarbete är inskickat och jag hoppas/väntar på feedback, redo att förbättra ändra och få det klart =) Imorgon väntar något spännande och kanske också lite träning (om inte huvudvärken jag har nu är värsta bli sjuk huvudvärk)

Nu ska jag googla på smaskiga nyttiga recept så jag vet vad jag ska shoppa imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar