onsdag 12 januari 2011

Trött katt

Trööött katt. Inatt 01:23 messade Sonera mig och meddelade att jag nu påbörjar en ny mobiltelefonräkning. Tack! Det fina med iPhone är att om man får ett mess och inte öppnar det så låter smssignalen med jämna mellanrum. Hmm. Jag "sov" ju inatt så jag drömde att jag fått massor med mess, liite besviken imorse sen när jag bara fått ett och dessutom ett trist.. Jag ha liksom inte fattat att öppna meddelenadet utan typ sovit ytligt och hört signalen om och om igen från klockan 01:23, huuh.. I min yra drömde jag dessutom att jag fick en spindel kastad på mig :( Jag vaknade i skräck :S När klockan ringde imorse dog jag en smula och sov en liten bit till.. Men sen va det bara att stiga upp och skriva lite mera. Det har flytit på ganska bra så nästa skrivstund blir de att knåpa ihop ett fint avslut..

Ikväll har jag vart till gymmet och crossat =) De va riktigt skönt minus öm tå! Va på spinning i måndags och har efter det en ett svart nagelband och en mycket ledsen höger stortå. Fick höra att min stortånagel nu eventuellt lossnar, OMG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar