söndag 6 oktober 2013

Fin helg

Har haft en skön helg hemma och hunnit med bra mycket! 

I torsdags åkte jag dagsfärjan hem och hann därför vara med och fira farfar som fyllde år :) På fredagen fick jag äntligen hämta min nya kärlek, paddan :D Så mycket fritid har gått åt till att leka med den! Fixade även ihop en smaskig zucchinilasagne att ha som matlåda under helgen. NAM! Fredagsmyset med vännerna spenderades på Indigo och med hamburgartallrik såklart :) Haha, fick skratta mycket :D Sen en sväng på stan och Open by night. Resten av helgen har det vart körövning, så kul!! Jag är nog en lycklig tjej som får vara med om så mycket roligt! <3 Kvällens bonus var läth att jag hade sällskap av Jussi på båtresan :)

Och som den duktiga studerande man försöker vara så har jag såklart pluggat den här helgen också! 

Nu på bussen mot Uppsala och en ny studievecka! Jag är pepp!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar