måndag 21 oktober 2013

Ooh crap

Idag har vart en rätt tung dag! Phuu, hade basgrupp hela eftermiddagen och tyvärr tycker jag det är jättejobbigt :( Så det tar därför mycket energi av mig och jag får i princip alltid huvudvärk. Idag var inget undantag heller. Kan liksom inte styra över det.. Försöker tänka positivt att vi i alla fall är en bra grupp och så! 

Var iaf jättetrött när jag kom hem så jag vilade en halvtimme och läste fitnessbloggar (bästa peppen för mig att orka till gymmet, haha). Sen middag, diska undan och packa träningsväskan. Argh, va störigt de va sen, jag hittade inte mitt träningsprogram, iPhonehållare eller lyfthandskar.. Så till sista de bara att fara utan.. Sen under träningen va såklart Smithmaskinen upptagen, jag va rastlös så jag körde kettlebells istället. Då kommer de en kille och tar min plats typ, så jag börjar flytta undan, han ber om ursäkt och jag typ hör hur jag har värsta tråksurmuleröst fast jag inte menar låta så. Så pinsamt! Jag säger iaf till han sen innan jag går vidare att jag inte menar låta grinig, och han säger "att det är lugnt". Jag kör vidare och börjar småningom känna hur jag blir pigg, glad och nöjd plus att huvudvärken ger med sig --> älska träning!! Så sen när jag sitter och stretchar kommer han och frågar om jag brukar köra kettlebells, jag säger att jag tycker det är kul och han säger att det vore trevligt om jag kommer på hans pass. Haha, whaat :D 

Haha, å sen kvällens pinsamma nr2, efter duschen när jag ska dra på mig mina leggings så knakar de bara i dem och typ hela handen far igenom och jag hade dessutom glömt både undies och strumpor.. Omg.. Vart ju en rätt spännande dag då :P

Och det som jag egentligen borde gjort idag var ju packa upp och ställa i ordning men har bara inte orkat så kaos är det milt uttryckt! Weell, mitt kaos lär ju knappast gå nånstans såå, jag låter de vara ett tag till! Nu fil och sen sova :) Naadis!

3 kommentarer:

  1. Åh, det är så bra det där, när man har aktiviteter som gör att man bara byter humör från negg till upp! Spexrepen gjorde alltid det med mig, oavsett hur crappig man kände sig och hur sugen man än var på att stanna hemma från början. Det ska man komma ihåg när man är sjukt less!

    Och vilken röra i rummet, haha! Känner igen det där, så ska det vara när man är nyinflyttad... :)

    Kram Pasmulis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, sånt är verkligen bäst :D Jag tänkte faktiskt ge upp där ett tag å bädda ner mig när alla mina gymtillbehör var försvunna! Men ooo vilken härlig feelis jag hade sen när jag cyklade hem nöjd och glad efter träningen :)

      Tihi, juu, mitt kaos :P Men pikku hiljasti så blir de bättre! De e så härla när man bor in sig!

      Radera
    2. Och ha det så jättebäst! <3 Kram!

      Radera