lördag 19 oktober 2013

Sovmorgon

Härla med helg! Idag passade jag på att sova ut, så skönt :) Har haft en hel del att stå i i och med att jag ska ta mina saker till Uppsala imorgon. Plus att jag också har ett massivt basgruppsfall att läsa till. Igår var jag till stan och hämtade lite grejer jag vill ha med mig och lämnade in studiestödsansökan. Det känns så bra att äntligen fått den inlämnad, det har liksom vart ett stort stressmoment för mig! Var även till banken och öppnade ett svenskt bankkonto. Och såklart en sväng via gymmet, där jag körde ben, känner nog i ben/rumpa idag så nått måste jag ha gjort rätt iaf. Känner mig lite osäker då jag är så van alltid serveras övningar av fysioterapeut eller pt och nu hade jag planerat passet själv. E lite störd på att jag ser mest muskelförändring fram på låret och inget baktill så jag försökte fokusera hamstrings allt va det gick :) 
Nu har jag inget annat val än att börja läsa så blir det att packa lite senare! Haha, antistressteét ni ser på frukostbilden kommer väl till pass ;) Och det är Musta Pekka på rostisarna, inte massor med smör :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar