fredag 14 februari 2014

All hearts day <3

Happy All Hearts Day :D <3

Jag har spenderat min dag enligt denna:
Haha, fredag har faktiskt råkat bli min "legday". Ifjol var det måndag :P Iaf va det så lugnt och skönt på gymmet och jag lyckades aktivera några av mina paralyserade muskler i knäböj med upphöjning, vilket var nice :)) Sen badade jag bastu, det är verkligen det bästa som finns! Man blir så avslappnad och kan ta det helt lugnt. 

Jag nere i svettkällaren, där jag hänger mycket!
fNiZz, ser ut som jag har grymma lår :)) Men dom har nog växt lite grann iaf, tihi ;)

Sen racer cyklade jag hem och moffade i mig det sista av kalkonkorven jag ätit i hundra år nu känns de som (för några dagar sen va jag så sugen på korv, och då köpte jag kalkonkorv på ICA (eftersom jag inte äter griskött) Efter att nu ha ätit den i nå tre dagar så undrar jag hur jag kunde vara så sugen på korv.,)

Senapen är räddaren i nöden! Lastar på tills jag gråter typ!

Sen satt jag typ hela eftermiddagen med ett skolarbete om sömndjupsmätning under generell anestesi, som jag skickade in ikväll. Whiuu, va skönt!

Och sen var jag hungrig igen. Men kände bara att jag inte orkade gå och handla och den ännu laga mat, så det blev kesella/keso/jordgubbar/mandel-tallrik.
Omnom <3

Nu ska jag ta kväll, vila och läsa nån tidning :) Fredagsmys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar