torsdag 13 februari 2014

Äntligen torsdag

Ååh, den här veckan har känts så lång! Och jag är typ världens tröttaste, gnäll gnäll :P Mina veckor e ju så intensiva nu, vill vara med så mycket som möjligt och sen ännu hinna med träning och skola.

En vanlig dag ser typ ut så här nuförtiden:

4.30 väckarklockan ringer och jag stiger upp, klär på mig och äter frukost
5.30 jag lämnar lägenheten och promenerar till bussen
5.47 hoppar ombord på bussen, stoppar musik i öronen och slumrar i 50 minuter
6.47 framme vid praktiken. Byter om till arbetskläder och mössa
7.00 börjar dagen inne på salen och förbereder.
7.00- eftermiddag Praktiserar och försöker lära mig så mycket som möjligt
16 eller 17isch Lämnar och tar bussen hem
17/18isch Kommer hem, äter snabbt keso/kesella/nötter/russin
18.30 byter om och cyklar till gymmet. Tränar, duschar osv
21.00 hemma igen. Foodpreppar snabbt, äter middag. 
22/23 går och sova, helt slut

Sen måste jag ännu vissa dagar hinna studera, laga mat och diska. Men det är en begränsad tid och det är nu det gäller att satsa, praktik är så viktigt :)

Det känns dessutom skönt att kunna ta helg nu (eller helg och helg, har förståss massor med skolarbeten som ska göras :( ) då det idag gått så bra på praktiken och jag känner att jag kommit framåt i min utveckling :) Det är verkligen bästa känslan eveeah. 

Nu ska jag ta tag i veckans dissade diskberg och sen sova :) Längtar!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaw, tackis! <3 Jag kämpar på, vill verkligen klara det här och få min examen som jag drömt om :) Kram

      Radera