söndag 16 februari 2014

Söndagsmys

Åå, min söndag har verkligen varit slapp! Har så behövt det :) Fast jag skulle gärna vara ledig lite till! 

Sov till klockan elva. Sen chattade jag lite med sis, och när jag fick höra att hon & brou hade fixat scones fick jag eld i baken och hoppade upp ur sängen. Igår var jag grymt sugen på scones, men då var jag så hungrig så jag åt en massa candy istället innan morgongröten. Men idag rörde jag äntligen ihop proteinsconsen jag vart sugen på :)) Kokade varm choko också, med mintchoklad i. NAM! Det måste ni testa :)
Myys! :)

Alltså jag är så yr. Tror jag har nån infektion på g! Igår när jag var i butiken så köpte jag en avokado, why liksom?! Jag äter ju inte ens det :P Och nyss glömde jag bort vad jag höll på med.. Enda jag mindes var att jag skrev nått. Fick sitta och tänka en stund så kom jag på att det var ett blogginlägg jag höll på med.. Och jag minns inte mitt inlogg till nätbanken.. Weird!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar