måndag 19 maj 2014

New In

Vad jag har jagat de här skorna alltså :) De fanns förut på Stadium men försvann typ genast och från nätet vågade jag inte beställa :P Men så råkade jag få en webbreklam i ögat när jag surfade runt på nettin och där var skorna på "sista chansen" i storlek 42! Jag blev typ saedis att de var typ slut men råkade läsa på kommentarerna att skorna va supersmå i storleken och att man skulle ha minst en storlek större än vanligt om inte en och en halv. Det plus 100kr rabatt var ju oemotståndligt! Så hejhej lyxfällan och mitt vita glittrande Visakort åkte fram..



Fick smspaketavin redan i fredags så har längtat ända sen dess och nu ikväll när jag kom åter till Uppsala passade jag på att rusa till Ica Luthagen och hämta ut paketet! 

Haha, sen har jag kört en plankutmaning i veckan som en bloggare jag läser haft :) Och såklart slarvat när jag va på Åland, vilket betydde att jag var åtta minuter efter (denna vecka skulle man ha stått i 20 minsa, alltså uppdelat i valfria intervaller) Så stod 1min *8 innan jag fick prova skorna :) Grymt bra morot!
Det var värsta molnkänslan när jag hade dem på och de satt som gjutet, iaf på en foten :P 


Imorgon väntar finslipet av examensarbetet, tyvärr e jag rätt så less på crappet nu att jag inte ens orkar vara "whiuu" över att vi ska fixa det sista liksom.. Men det kommer nog bli fantastiskt sen när det väl är inskickat! 

Naadis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar