lördag 31 maj 2014

<3 WILLY <3

Oj, vet typ inte i vilken ända det här inlägget ska börja :) Har massor med bilder och så men får ta lite i taget!

Nu är Willy alltså hemma på Åland :) Resan hit gick riktigt bra ändå tycker jag, visst var Willy rätt upprörd till först och mjauade och pep i buren. Ibland blev han jättearg och rev och klöste på insidan av buren. Men sen lugnade han sig och somnade. Vi gjorde en paus i Nyköpingsbro för mat och toabesök, och Willy gick så fint på lådan (haha, stolt "mami"). Sen gick han självmant in i buren och var nöjd. 



Mot kvällen började man märka hur trött han faktiskt var då han bara hängde och ögonen gick i kors.. Vi hade hytt på båten och de va riktigt bra så Willy och chauffören fick vila :)  


Sen när vi kom hem var Willy så uppspelt och bara sprang runt och nosade på allt :) Sen somnade han i mammas säng. 

Vi har avgränsat med att ha dörren till kammaren stängd så det inte ska bli för mycket för honom nu i början. Men smart som han är vet han att där finns nått mer att undersöka så han är nyfiken!

Imorse halv sex var det dock fart under tassarna :D Jag vaknade av att Willy krupit in under täcket och sparkade på min rumpa, för att sen galoppera runt i lägenheten. Haha, han har redan kommit på metoden! Jag vinglade då upp (lågt morgonblodtryck) och matade Willy för att sen somna om och vakna igen vid nio med en betydligt lugnare kisse brevid mig :) Haha, jag ser ju helt slut ut med världens påsar under ögonen..


Sen har Willy lekt hela förmiddagen för att nu varit helt däckad i två timmar :) Jag har passat på att läsa examensarbetet som ska presenteras på måndag och ska nu fortsätta med opponensen. Så länge det är lugnt :P

Helt däckad :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar