fredag 16 maj 2014

Planer för flytt

Tiden går ju så fort, så jag har insett att jag måste planera mer aktivt och strukturerat för min flytt hem. Men att flytta är verkligen jobbigt :( 

Började packa ner lite smått härom dagen, men inspon tog rätt fort slut :P När jag ska packa/flytta och måste tänka: "Behöver jag det här?" Jaa, då behöver jag allt! Exempelvis nån urtvättade topp som inte blivit använd sen i höstas då den ingick i nån pyjamaskreation måste absolut finnas i Uppsala de tre veckorna som är kvar.. Haha, och sådär resonerar jag jämt, så därför bär jag ofta runt mycket just in case :P Minns när jag shoppade i HKI med en kompis och hittade en sjukt stor handväska och ville absolut köpa den med motiveringen att det skulle rymnas så mycket i den :D Och min kompis sa bara att nej den där väskan ska inte du ha för den rymmer för mycket :P

Idag hämtade pappa mig och alla mina påsar, så nu har jag fått hem ett litet lass iaf :) Det är en annan sak jag alltid gör, flyttar i påsar! Sjukt behändigt, bara att kasta ner allt typ.. Men inte så roligt när man ska hitta nått speciellt :P

Uppsala är verkligen så fint nu också :) Har gått runt och myst lite för mig själv och kikat på våren! Är verkligen så glad att jag fått se det (att jag inte missat de pga en stressbubbla menar jag). Så kommer nog sakna stan och kämpän när jag flyttat! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar