söndag 28 december 2014

December med jul, mys & snö

Jag tycker december har gått så otroligt fort! Jag är ändå glad jag har hunnit med de mesta av de mys och förberedelser jag velat göra innan jul! :) 

Har haft jättefina lediga dagar nu under julen. Firade jul med hela familjen, vilket ju inte händer varje år så det kändes lyxigt! Likaså att jag varit helt ledig har varit otroligt lyxigt. Har ätit massor med mat och godis :D Fina julklappar fick jag, (trots att jag inte själv hann köpa så många, då läget var lite krassligt i början av december vågade jag inte köpa några och sen hann jag inte med) 

Tomtis gav mig sängkläder, pengar, godis, fotoalbum (med bilder!), brevsprättare, ljus och ett hänge :) Precis vad jag behöver, hur visste tomtis det? 

På juldagen blev det traditionsenligt häng och utgång med gänget :) Superkul att ses och sen dansa lite :)) (har blivit så sjukt dålig på att ta bilder på våra häng :O Skärpning till 2015!)

Även hunnit med lite gymbesök och snöpromenader :) Tänk att det blev vinter, iik! Annars har jag nog mest tagit det lugnt. 

Imorgon är det jobb som gäller igen, måndag, tisdag och onsdag. Så har idag foodpreppat lite och tvättat kläder --> redo för veckan.

   Tacopaj och sallad

Willy lämnar mig inte när det är dags för middag :D 

God fortsättning och jag hoppas att ni också haft en fin jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar