onsdag 3 december 2014

Som jag har längtat..

Finally är lilla jul, första advent och december här!! Världens lyckligaste tjej, som en konstant "hjärtögonsmiley", bara går runt och myser. 

Har storstädat hela lägenheten från golv till tak, och pyntar varenda ledigt utrymme :) Det här är ju första julen på två år som jag firar i en "egen lägenhet" med mitt julpynt! Så de har gett mig många myskänslor och aawn när jag plockat fram mitt pynt jag inte sett på länge <3 


Lite tillbakablick på hur julfirandet startats, i fredags tändes julbelysningen i stan och Luciatjejerna sjöng julsånger :) Så var en sväng nere på stan och kilade lite i butiker. Badade sen bastu och kokade knäck :) Hela helgen har jag ätit knäck till frukost, aaw igen
 
I lördags var jag, Emmy, David, Jussi, Jenny och Rob på Lilla julsmarknad på Jan Karlsgården. Lyssnade på Luciatjejerna (igen:)), åt Bolstaholmsburgare och drack glögg nere i borgen :)

Haha, den här bilden är så söt <3

Vi passade även på att posa med vildsvinet på marknaden.

Lilla jul firades med hemlagade köttbullar och en massa annat gott, NAM! 

Har alltså haft en helt härlig inledning på december och julen :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar