söndag 19 december 2010

Full fart

Idag har jag vart ledig så jag har försökt hinna med så mycket som de bara ha vart möjligt :) Sov ordentligt, for till gymmet och tränade upp min sista gång på kortet (buu, jag kommer sakna de gymmet) sen gick jag på stan en snabbis och köpte en ny burk av mitt absoluta favorit stylingspray (klarar inte av att vara utan det!) och ett nackellack råkade slinka med också.


Sen var jag till Clas Olson och köpte flyttlådor. Det ser ut som att jag nog kommer att behöva dem :/ Fyra månader har resulterat i en hel del nytt stuff.

Igår efter jobbet släpade jag in min cykel och har nu försökt pumpa däcken fulla så jag ska kunna rejsa fortare till jobbet :P Jag passade dessutom på att smörja alla min cykellås så imorgon får vi se om de går att öppna dem. Det är ju -16 här eller nått nu så jag hoppas verkligen att de inte frusit.

Efter middagen så marathon läste jag 10 gamla Ålandstidningar och handtvättade mina smutsiga partykläder iaf jag vill ha någon av dem med mig till Åland. Och så har jag paketerat in de sista julklapparna. Imorgonkväll efter jobbet ska jag börja packa :)

Jaa-a :D Nu är det bara fyra dagar tills jag är på Åland med alla fina igen <3 Längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar