torsdag 2 december 2010

1.12 update

Det var ett tag sen.. Jag har inte riktigt hunnit med på senaste så bloggen har blivit lämnad oskriven. Men nu nya tag :) I helgen blir det fest så jag lovar er redan nu en massa galna festbilder, hahahaa ;D

Sitter här och hänger nu, försöker peppa upp mig med lite David Guetta partymusic. Är duktigt trött. Det har vart mycket jobb de senaste fyra dagarna, har fått ihop nästan 40h.. Det är full fart nästan hela tiden på jobbet. Tack och lov känner jag mig lite tryggare i min arbetsroll nu, men jag är ju fortfarande ändå bara nybörjare.

Imorgon är jag ledig en dag så då blir de lite julshopping :D Och jag ska sova tills jag vaknar av mig själv, jeeee!

Förra veckan, på torsdag for jag till m&m. Det var riktigt supermysigt och jag var saedis sen när jag måste åka tillbaka till Vasa redan på lördagen. Jag stickade massor på min halsduk, läste Allas och åt mockarutor. Jag älskar mormors mockarutor!! När jag var i J-stad så passade jag på att testa Fitness Club, som är ett relativt nytt gym nära m&m. De hade värsta high tech crosstrainers med fläkt, like! Tyvärr vågade jag inte köra något hårt program :( I torsdags när jag var på jobbet så hade ja världens hjärtklappning så att det bara brände i bröstet och jag blev svag i armarna och sen på fredagen när jag vaknade kände jag mej helt tom i bröstet, som att jag inte hade nått hjärta. Det är ganska läskigt när mitt hjärta ibland skuttar lite hur som helst i egen takt, men jag har lovat mej själv att kolla upp min hälsa när jag kommer till Åland så mitt hjärta får hålla tills dess nu bara..

På lördagen när jag kom tillbaka från Vasa firade vi Lilla jul här i lägenheten, Björkis jag Jossan och Bettina. Björken hade doonat middag och fin dukning och så hade vi en liten julklappsutdelning.

Hmm, de var väl de som hänt här på senaste =) Måste bara tillägga det att jag fått väldigt fina lilla julsklappar. Häpí cät :>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar