söndag 5 december 2010

PartyCats gone wild

Idag är det inte så mycket action i katterna =) Det har vart en riktigt seg söndag. Jag har mest legat i min Sussi och druckit vichyvatten och te (haha, och väntat på att världen ska sluta snurra) och bara tagit det lugnt. Men nu har faktiskt jag & Björken tagit oss i kragen och börjat fixa hamburgare med klyftpotatis (på påse nog men iaf). De kommer bli helt super!

Vi har haft helt galet roligt den här helgen!! Tack till alla inblandade! :) I fredags efter jobbet for jag hem och fixade mig och dansade framför spegeln. Sen for jag och tjejjerna till Fontana. Hahah, vilken syn som mötte oss där. En brud som dansade på scenen i nån vit simdräkt med en massa snören och överallt en massa hankenkillar med bar överkropp. For därifrån i ganska decent time med Snyggingen ;) De va ett smart drag med tanke på hur resten av helgen gick, haha.

Igår va heelt crazy! Vi var på B-day party hos Jossan och for sen till Fontana igen. Jag har ramlat på dansgolvet, blivit uppraggad av en 90:a (utan körkort!!) som Björkis sen tog hand om, hahahaha GO Björken!! Jag har pratat och argumenterat om svenskans ställning i kön på Donkisch, jag har krupit under parkbänkar och krälat i snön. Och sovit med Snyggingen igen. En riktigt fin helg alltså!

Fredag





Lördag






















2 kommentarer: