söndag 19 december 2010

Supernöjd

Jag är så himla nöjd alltså. Jag har ju gått och blivit med iPhone, total lycka! Jag ångrar absolut ingenting :D De va ju egentligen tänkt att jag helt skulle byta abonnemang till ett billigare och då sku jag ta nätsticka och ny mobil med internet på samma gång. Men det ha krångla så mycket nu hela hösten med den beställningen så jag ringde och avställde alltihopa i onsdags. Så sen i fredags gjorde jag slag i saken och prommade in på Sonera kauppa, ändrade lite på mitt abonnemang, skaffade iPhone och tadaaa nöjdare än någonsin =D







Passade på att skaffa lite skyddsgrejer också så att min nya älskling ska hålla sig snygg. Tydligen ska det finnas något som heter invisible shield som ska vara ett bra skydd och som namnet då antyder typ osynligt. En av försäljarna hade det på sin iPhon och det syntes faktiskt inte alls (men kändes annorlunda om man kände på telefonen).

2 kommentarer:

  1. I luv it! Glädjen&lyckurusen har ej lagt sej ännu. Idag petade vi på den på jobbet, hiih.

    SvaraRadera