tisdag 15 februari 2011

Det går bra nu, kompis det går bra nu

"Släng upp en hand om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu."
Petter

Hahah, Petter har så många fina texter!! Men iaf idag har det gått ganska bra faktiskt :) Jag har skrivit under ett hyreskontrakt :D Så från och med första mars bor jag i Mariehamn, iik, nära till jobbet och gymmet!! Megabonus! 10 mars börjar jag jobba på barnavdelningen. Det ska bli megajättesuper spännande och intressant!
Just gjorde jag klart tabellerna till mitt examensarbete så nu är det bara korrekturläsning kvar och sen inskick, OMG! Jag har styrketränat på gymmet idag också och ätit en god räksallad, helt suuper alltså! Som ett litet minus känner jag mig ganska trött, men ska kämpa vidare med städningen av ex.arbetet nu så jag kan göra nått raaligt efter det..

2 kommentarer:

  1. Oooh, roligt Lynnsi! Var ska du bo nånstans? :D

    SvaraRadera
  2. Joo, det är jäderaaligt :) Lägenheten ligger på Klinten :)

    SvaraRadera