onsdag 16 februari 2011

Yeeei :D

Megajätteglad!! Jätteglad med tänder (om man visar tänderna mot en apa betyder det typ aggressivitet och att man utmanar, så då kan man bli attackerad :S En liten parentes så, det är nog inga apor som läser min blogg..)

Nu är examensarbetet inskickat :D :D Så himla skönt alltså. Hoppashoppas att det inte kommer tillbaka med en massa ändringskrav..

Idag var jag på prommis och lite simning efter det med E-K! De var jätteskönt, prommis och simning är en otroligt bra kombo!

Mitt huvud känns ganska mos just nu så jag tror jag ska ägna mig åt nått enkelt som att se ett avsnitt O.C. Min favoritserie!! Hade lovat mej själv att inte börja titta på de förräns examensarbetet var inskickat och nu, tadaa --> dags för tv-mys =)

Jaa, alltså lägenheten är en tvåa på Klinten =) Det är verkligen ett toppenläge, nära till centrum, gym och jobb och ändå inte precis mitt i smeten. Super alltså :D Det finns badkar, iik, massor med garderober, iik2 och sovrummet är ganska stort så att min säng får plats, iik3 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar