torsdag 10 februari 2011

St. Petersburg

Jag är fortfarande i reshimlen efter weekenden i Russia! Det var alltså en nöjesturistresa, Snuddii skulle fara med några andra och frågade om jag ville följa med. Eftersom jag är lite fascinerad av Ryssland, läst tre kurser ryska i lusse och var ressugen så passade det super att jag följde med :D Mina ryska kunskaper var nog ganska gone, men lite skyltar kunde jag läsa iaf =)
Jag älskar byggnaderna, pälsarna, fluffet på jackorna, de höga klackarna på stövlarna, frisyrerna. Den maffiga "more is perfect" stilen gillar jag, så jag fick mycket inspiration och kände mig som jag var hemma. Maten var också super, har ätit så mycket gott! Var på balett och blev såld på de också, längtar till nästa gång. Har en massa bilder från helgen som jag ska visa nångång men orkar inte riktigt gå igenom allt nu.


SnyggSnudd & jag plus fin byggnad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar