måndag 14 februari 2011

Usch jag har sovit så himla dåligt inatt. Började drömma sen när jag väl somnade, fick mig ett gott skratt när jag vaknade. I drömmen hade en av mina vänner färgat mustasch (en tjej alltså), haha, när jag i drömmen frågade vad hon tyckte om den den sa hon att hon att hon är sjukt nöjd men att det ser lite konstigt ut när hon kommer ur duschen, hahaha :D Drömmen fortsätter med att vi sitter ett gäng tjejer på en bar och mitt i allt så börjar en sjunga och jag bara "okeej vi ska brista ut i sång" (så som det alltid händer på filmer) och så börjar jag spela med mina bestick mot bordet och de andra nynnar, sjunger eller spelar bestick. De andra på baren typ hänger med och stämningen är fantastisk. Hahaha, jag döör! Sjuk dröm.

Här är typ minus 16 nu. Freezing cold. Jag ska hoppa på cykeln nu och ta mej till Hby och fixa det sista på ex.arbetet. Japp, det är nog klart nu förutom en tabell. Iik, fin känsla!
Säger 'Ha en fin dag och myys' med en bild på mig i mitt mystält =)

2 kommentarer:

  1. haha!! det måste ju vara med inspiration från vår luftorkester :D :D ha en fin vändag :) <3 <3 <3 hälsningar från ett tjugogradigt (men + vind sa dom att det skulle kännas som 29, hurgh) hesa.

    SvaraRadera
  2. Hahah, garanterat! Men de va nog värsta ljudet som kom ur oss nu :D Ankan sjöng, Muen beatboxade, jag knackade bestick nån ooade och nynnade och Naemi satt där med sin mustasch och var sjukt nöjd. Hahah, vilken dröm alltså!
    <3 <3 <3 Saknar er!! Varma kramar i kylan <3

    SvaraRadera