söndag 8 september 2013

Veckan som gått

Då det vart så mycket och jag framförallt vart så trött efter semestern, hehe, har det inte blivit så mycket bloggande för min del den här veckan.

Angående min oplanerade höst och min framtid så funderar jag ännu :) Jag har tackat nej till pt-utbildningen och till anestesivubben då jag kände att jag inte orkade rusha iväg till en ny stad utan boende plus att studierna skulle vara i full gång redan. Inte så roligt att ha missat två veckors studier. Så planen är att jobba, men var och med vad funderar jag ännu på! Jag har tänkt vara ledig i september och ladda batterierna så jag är ivrig att börja jobba sen ;)

Under veckan har jag försökt komma igång med tränandet igen samt bara vara ledig :) Jag har gjort lite utomhusarbete i form av traktorkörning och vedkastande, vilket har vart så skönt och avkopplande! Härligt att känna kroppen arbeta :)

Nu i helgen har jag varit på körövning (inför Luciajubileumskonsert i december), födelsedagskalas samt söndagsmyshäng på Klinten :) Hade ikväll äntligen möjlighet att testa på det nyttiga chokokakereceptet jag snubblat över på en blogg. Den var riktigt smaskis, nam!

Ska avsluta den här veckorapporten med att bildbomba lite :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar