söndag 22 september 2013

Så var det dags igen

Nu åter ombord på Rolfen, det är alltid så lustigt att åka privat sen (spec. nästan dirre efter två dagar jobb) man blir liksom förvirrad :) Ikväll bär det av mot Uppsala. Jag har ett tillfälligt boende ordnat vilket känns så skönt och jag hoppas att det ska gå att ordna något mer varaktigt sen på plats!
Iiik, och imorgon är det skola hela dagen :) Ska bli spännande att få träffa klasskamraterna och gå på föreläsningar. Men det kommer nog bli hektiskt den här första tiden då jag är tre veckor efter. Men får ju försöka ta allt eftersom då det ju inte är nån ide att stressa redan nu. Som tur verkar schemat bra och innehåller mycket intressant! Har vart rätt mycket idag med allt förberedande och packande så nu ska jag chilla med anestesiboken och försöka läsa lite.
Den här fina solnedgången hann jag fota i fredags, så vacker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar